czwartek, 30 czerwca 2011

KANWA DLA ESPRIT

Jak wiecie beacik zatrzymała trzy kanwy dziewczyn.Dancia i horisons_5 same zaczęły haftować swoja kanwę od nowa a ja przygotowuje kanwę dla ASIA-ESPRIT.Chciała ona,żeby haftować na większej kanwie, wiec wybrałam kanwę nr 14.Trochę kijowa ,bo miękka ale to jedyny kawałek 14 jaki miałam w domu.Ja tam wole gęściejsze kanwy.No dobra koniec ględzenia czas na pokazać ile już mam.Mam już cały banerek skończony.

Od w trakcie haftowania

Jeszcze dokończyć linie dzielące obrazki i była by gotowa do wysyłki. Asia wyhaftuje sobie sama pierwszy domek jak kanwa do niej wróci. Pomyślałam sobie jednak,ze po co tracić czas na kolejne wysyłki w ta i z powrotem.Zaczęłam wiec haftować domek nr 7,który i tak powinnam kiedyś wyhaftować.Zrobię to od razu i będzie spokój.Potem dziewczyny ominą mnie w kolejce wysyłając kanwę do kolejnej dziewczyny z listy.Obecnie mam już tyle:

Od w trakcie haftowania

Jeszcze tylko tło i kontury.Po weekendzie kanwa powędruje w świat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz