sobota, 18 czerwca 2011

Paczka z RRami :)

W tym tygodniu dostałam dwa listy od 5horizons z kanwami z RR Torebkowego i Kuchennego. Na zdjęciu prezentuję, czyje te kanwy są :). Jakby ktoś nie rozpoznał to kanwa z Torebkami jest Hani, a z RR Kuchennego: 5horizons, Gabrysi i Mysi :).



Ponadto dostałam od Izy niespodziankę! Dziękuję bardzo Izuś! Sprawiłaś mi niesamowitą przyjemnośc i radośc! Mulinki przeznaczę na wyszycie sobie podusi do igiełek, bo widzę, że jednak się przydaje ;).


Obiecuję, że swojego RR Kuchennego wypuszczę po Bożym Ciele, tak samo resztę kanw z RR Torebkowego, które już są wyhaftowane :). Postaram się szybko wypuścic w świat też kanwę z 5horizons z ciasteczkami, gdyż od 11 lipca do 1 sierpnia nie ma mnie w kraju - z zespołem ludowym wyjeżdżamy na trzy festiwale do Francji, Węgier i Czech. Jeśli ktoś były w Pradze na koniec lipca to serdecznie zapraszam na występy ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz