czwartek, 7 lipca 2011

INFORMACJA PROSIAKOWA

UWAGA!!!!

To moich Kochanych Prosiakowych!!!!

Podjęłam ostateczną decyzję, że kończymy zabawę prosiakową. Za dużo to zamieszania..... Strasznie mi przykro że tak to wszystko wyszło....

Jutro wysyłam kanwy do właścielek:

Moteczka,

Grubcia

i Anuli.

Proszę dajcie znać dziewczyny kto ma czyją kanwę i jeśli ktoś potrzebuje adres do właścicielki - piszcie na maila (izoldka@poczta.fm).

Jeszcze raz przepraszam, ale wydaje mi się, że jest to najsensowniejsze wyjście z dej niezbyt miłej sytuacji....

Ps. Xxxkrokusikxxx, Ella1101 , Hanulek i 5_horizons - też możecie się spodziewać przesyłki ode mnie :)

2 komentarze:

  1. Mnie też strasznie przykro, że tak wyszło z naszym RR:( Ciągle mam jeszcze nadzieję, że uda się odzyskać nasze kanwy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kanwa z moimi prosiaczkami już jest u mnie; strasznie przykro, że tak wyszło, jak wyszło.

    OdpowiedzUsuń