poniedziałek, 22 sierpnia 2011

RR KAWOWE - 0/12



W sobotę odebrałam paczkę z mulinami i udało mi się ukończyć ramkę do kawowego RR :)

Robiłam ją prawie miesiąc - obejrzałam przy tym (po raz kolejny zresztą) 25 odcinków serialu "Dom" i tylko dzięki temu nie zwariowałam :P, ponieważ zajęcie było bardzo nudne i monotonne...

Nie wiem, czy nie popełniam tu zbyt dużego odstępstwa od regulaminu RR, gdyż nie wybrałam tradycyjnej aidy, ale kupioną kiedyś we Wrocławiu polską kanwę. Na pewno jednak spełnia wymóg wielkości, gdyż jest to coś pomiędzy 14 a 16 :) Wybrałam ją ze względu na kolor i fakturę - ma delikatny beżowy odcień i maleńkie brązowe kropeczki - idealnie pasuje do kawowej tematyki :)


Image Hosted by ImageShack.us
 
Image Hosted by ImageShack.us
 
Image Hosted by ImageShack.us
 

2 komentarze:

  1. To chyba będziemy miały obrazki na takiej samej kanwie. A w ramce w 5 i 11 obrazku chyba nie powinno być wszystkich xxxxx.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na tym ostatnim zdjęciu Twoje krzyżyczki wyglądają jak malutkie perełki - cudnie to ujęłaś:))

    OdpowiedzUsuń