wtorek, 11 października 2011

Przepraszam :)

Właśnie skończyłam drugi i siódmy domek w naszej zabawie. Jutro w świat polecą dwie kanwy domkowe Danci i Summer.




Obecnie haftuję szmatkę Hanulka i ósmy domek.

Tym samym chciałam podziękować za wszyszycie moej kanwy, która przyszła do mnie ostatnio pocztą :) Na prawdę to była fajna zabawa, będę zapewne wam jeszcze dziękować przy okazji torebkowego słowniczka :)



Wiem że troszkę przetrzymuję nasze szmatki, ale dostałam jesienny zastrzyk energii i do końca miesiąca w świat chciałabym wysłać jeszcze trzy szmatki. które u siebie mam. Jedną domkową i dwie torebkowe. Czasami się tak układa, a raczej nie układa, że nie mamy czasu siąść nad robótką. Ale chcę was tylko uspokoić, że nasze RR'y mają u mnie priorytet i nie wyszywam ani jednego krzyżyka na robótce dla siebie, tylko nasze słowniczki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz