środa, 16 listopada 2011

Ogrodowe i Kubusiowe kanwy poszukiwane.

Zostały mi do wyhafcenia jeszcze dwa ogrody: anetakam0 i KasiaS. Czy ktoś wie, gdzie teraz są te kanwy?? Próbowałam to ustalić na podstawie wpisów na tym blogu, ale nic z tego, bo osoby, które przetrzymują kanwy po prostu się nie odzywają (nie uaktualniają też swoich blogów). Może się okazać, że dwa ostatnie ogrody w ogóle już do mnie nie trafią. Ręce opadają ... Brak mi słów też dla Kubusiowego RR'a. Napisałam w tej sprawie do Agulki77, która wysyła (a przynajmniej powinna) do mnie kanwy. Czekam na jej odpowiedź.

6 komentarzy:

  1. Strasznie mnie denerwuje jak znajdą się takie nieodpowiedzialne i nierozsądne osoby ;o( Jak się nie umie wziąć na siebie odpowiedzialności która wiąże się z takimi zabawami, to nich się nie zgłaszają ;o(

    OdpowiedzUsuń
  2. No to już Ci mówię - Anetkam swojej kanwy do mnie nie wysłała, a Kasia prowdopodobnie swoją wysłała do Anetkam... A od niej nie wyszła już żadna. Stąd wniosek, że obie te kanwy utknęły u Anetkam.... Tak wydedukowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Cztery kanwy Kubusiowe jak ostatnio widziałam wpis z maja miała Izoldka i pisałam żeby mi odesłała te kanwy, pisałam z nią w ten weekend i odpisała, że mi je przyśle, więc czekam na nie. Miała kanwy Haliny, Joanny, Anuli i moją czyli Anial8.

    OdpowiedzUsuń
  4. A jeszcze co do ogrodowych to ja wczoraj wysłałam kanwę Milenki do Ewy. To był mój 3 obrazek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaproponowałam Agulce, żeby wysłała do mnie zalegające u niej kanwy Kubusiowe (ja wyhafcę swoje obrazki i jej z powrotem odeślę). Może w ten sposób RR trochę przyspieszy. U Agulki są jeszcze kanwy z RR Cookie Time, więc ma co hafcić. Odpisała, że w tym tygodniu je wyśle, więc czekam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Doczytałam w mailach, że KasiaS nie będzie wysyłać jeszcze raz swojej kanwy, więc wygląda na to, że szczęśliwie zakończyłam hafcenie ogrodów. :)

    OdpowiedzUsuń