poniedziałek, 2 stycznia 2012

Poszukiwane kanwy

Witam,

Poszukuję moich kanw:
RR Dogs
RR Cats
RR Dogs
RR Gardens

oraz 
RR Cookie Time.

Chciałabym chyba je już odzyskać i sama wyhaftować do końca jeśli komuś zabrakło sił. Te 3 pierwsze RR trwają już 2 lata - lekka przesada jak dla mnie.

RR Gardens szło jakoś szybciej, ale ostatnio utknęło i nie wiem gdzie są kanwy. Tzn ja mam jedną u siebie aktualnie - jest to kanwa Agulki77 i kończę wyszywać 8 rysunek na niej.

Jutro rano wysyłam RR Cookie Time - również kanwa Agulki 77 (obrazek 8 z 9), ale to idzie gdzie indziej więc nie wysyłam razem. Poza tym od bardzo, bardzo dawna nie dostałam żadnej innej kanwy.

I w sumie zasadnicze pytanie: czy ktoś ma kontakt z Karoliną Ciastoń aka Meririm - organizatorką RR Cookie Time? Swego czasu na policję chciała składać doniesienie na Maknetę, a teraz sama nie odpisuje na żadne maila, nie wysyła żadnej kanwy, chociaż akurat ja jestem po niej i właśnie ona haftować miała ostatni obrazek na mojej kanwie.

A może ktoś mieszka w jej pobliżu i mógłby po prostu złożyć jej nieoczekiwaną wizytę? Niestety nie znam jej adresu, bo nigdy nie podała adresów wszystkich uczestników, tylko adres do kogo mam wysyłać moje ciasteczka. Przy czym Agnieszka (Raeszka) powinna znać jej adres, bo ona do niej wysyłała wcześniejsze kanwy. Aga jakbyś mogła podzielić się informację, gdzie panna Ciastoń aka Meririm mieszka - to może udałoby nam się jakoś odzyskać nasze kanwy?

Czekam na informacje - kto ma moje kanwy, będę wdzięczna za info :)

Przy okazji składam życzenia najlepszego na ten Nowy Rok.

Michalina

5 komentarzy:

  1. Michalino,ja mam Twoje ogrodki :) Dostalam je od Izoldki 15 grudnia a dzis postawilam ostatnia kreseczke jesli sobie zyczysz odesle je Tobie ,daj znac :)
    Oprocz Twojej kanwy ,mam tez ogrodki Dany ,ktore przywedrowy w tej samej kopercie :) Dzis zabieram sie wiec do dalszej pracy :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  2. Michalina, nie szalej z ogrodowym RR - plan był na 18 miesięcy pracy - do wakacji jest czas, więc wydaje mi się, ze wszystko pójdzie dobrze - tak sadzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnie. Gardensy jakoś latają, więc niech idą dalej. A który rysunek haftujesz Dana?

    Nasza.zuzia - najbardziej mi zależy na odzyskaniu Cookie Time. Ale Limanowa jest 535 km ode mnie, więc tam nie pojadę. Może Meririm łaskawie się odezwie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Juz wyhaftowalam:) :)nr 5 Kew Gardens :)
    Skoncze jeszcze nastepny na kanwie Dany i posle dalej w swiat, mysle,ze do poniedzialku zdaze :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam kanwę ogrodową Lucyny i wyszywam 8 obrazek ,,sunken garden,, . I 9 obrazek powinnam wyszywać u Michaliny chyba że namieszałam to proszę o sprostowanie .
    Pozdrawiam wszystkie ,,Ogrodniczki,,

    OdpowiedzUsuń