sobota, 4 lutego 2012

Kawowy RR - 6/12 i sprawy organizacyjne

Szósta kawusia na kanwie Anuli (Bursztyn) wyszyta.

Kawusia Anuli (bursztyn)

****************************************

A teraz sprawy organizacyjne.

Z przyczyn osobistych z zabawy zrezygnowała Gabrysia.

W tej chwili u Gabrysi są cztery kanwy:

- Lucyny (nasza.zuzia) - do wyhaftowania szósty obrazek

- Marty (Cinka) - do wyhaftowania siódmy obrazek

- Ani (Anek73) - do wyhaftowania ósmy obrazek

- Ivony - do wyhaftowania dziewiąty obrazek

Nie chcąc zakłócać przebiegu zabawy kawusie, które miała wyszywać Gabrysia chciałam wyhaftować sama, a potem wyszywać na bieżąco po dwa obrazki na miesiąc.

O rezygnacji Gabrysi z zabawy i mojej decyzji co do sposobu rozwiązania sprawy poinformowałam uczestniczki Kawowego RR.

W odpowiedzi otrzymałam listy z propozycją pomocy w haftowaniu od Hanulek, Justy, Doriss i Gosh.

Dziękuję Wam dziewczyny z całego serca.

Hanulek zaproponowała wyhaftowanie dwóch zaległych obrazków, w związku z tym poproszę Ciebie Haniu o wyszycie:

- szóstego obrazka na kanwie Lucyny i dziewiątego obrazka na kanwie Ivony.

Justa - Ciebie Justynko poproszę o wyszycie:

- ósmego obrazka na kanwie Anek73.

Doriss - Ciebie Dorotko poproszę o wyhaftowanie:

- dwunastego obrazka na mojej kanwie.

Gosh - Ciebie Gosiu poproszę o wyszycie:

- dziesiątego obrazka na kanwie Justy.

Dodatkowe hafciki tak się rozłożyły, że mnie pozostaje wyszycie:

- siódmego obrazka na kanwie Marty (Cinka) i jedenastego obrazka na kanwie Hanulek.

Kanwa Gabrysi pozostaje w zabawie; myślę, że Gabi się ucieszy kiedy otrzyma swoją kanwę z kompletem kawusiek.

Proponuję, żeby po wyszyciu dodatkowego obrazka podpisać się swoim nickiem, natomiast wpisu do zeszycika dokonać raz (i ewentualnie w treści zaznaczyć, że haftowałyśmy dodatkowy obrazek).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz