poniedziałek, 5 marca 2012

RR Herbaciany

Piszę w imieniu Sylwii (Tysia). Poprosiła mnie, żebym zamieściła tutaj wyhaftowane przez nią obrazki RR.

Pierwszy to imbryczek wyhaftowany na jej własnej kanwie.


W chwili obecnej ta kanwa jest u mnie (kasiaparkview) z wyhaftowanym drugim obrazkiem. Czeka tylko na wpis do zeszytu Sylwii .
Druga kanwa należy do Barbarery. Sylwia wyhaftowała na niej torcik.


Trzeci wyhaftowany przez Sylwię obrazek na kanwie Beci prezentuje się tak:


Drugie zdjęcie tej kanwy przesłane przez Sylwię:


Jak napisała mi w mailu autorka, kanwy zostały dzisiaj wysłane do mnie. Czekam, zacierając rączki. Będę miała co robić w najbliższym czasie ;).

2 komentarze:

  1. o kurczaki jak to sprawnie idzie
    a ja chyba będę musiała zmienić swój podpis bo czy zrobię - barbarera- czy - misz-maszbarbary to wszystkie są za długie i nie przy każdym obrazku da się to wyszyć więc będę wyszywać baśka co by nie przysłaniać tego co najważniejsze na tych naszych kanwach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sprawnie idzie i pięknie wyglądają :-)Ja czekam na kolejne :-)

    OdpowiedzUsuń