czwartek, 1 marca 2012

RR-y wysłane

Dzisiaj kanwy z czajniczkami wyfrunęły do Little Princess

Drugi imbryczek haftowałam do wczoraj, ale skończyłam go

O godzinie 18.00 miałam dopiero stan surowy - bez konturów.


Na mojej kanwie w RR Herbacianym jest tylko imbryczek. Nie dałam rady wyszyć banerka i narożników. 
Nie chciałam przetrzymywać tej kanwy już u siebie. Skończę obrazek jak kanwa do mnie wróci. 

Wyszywałam go bardzo długo. A przyczyną takiego stanu rzeczy był brak tonera do drukarki. 
Drukarka odmówiła współpracy i póki co zmuszona jestem korzystać z ekranu komputera. 
Niestety nie potrafię tak wyszywać. Muszę mieć kartkę ze wzorem przed nosem, siedzieć w moim ulubionym fotelu  i wtedy wyszywanie przebiega gładko.

obrazek RR ciasteczkowy - kompletny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz