piątek, 25 maja 2012

otrzymalam

Dzis odebrałam z poczty kopertkę od horisons_5 z kanwa Kubusiowa Hanulka i moimi wyhaftowanymi przez was szmatkami . Bardzo wam wszystkim dziewczyny dziękuję za trud włożony w ich haftowanie oraz za cala masę przecudnych prezentów którymi mnie obdarowałyście. Szkoda tylko wielka ze jednak kilka dziewczyn wykruszyło się po drodze i 3 obrazki muszę sobie obhaftować sama oraz niestety ponownie wyszyć sierpień. Niestety ten miesiąc jest wyhaftowany tak ze nawet chyba magiel nie będzie w stanie uratować tego co zostało "wyhaftowane" przez jedna z uczestniczek tej zabawy. Cala postać Kubusia jest po prostu zdeformowana. Najpierw miałam o tym nie pisać,ale powiem wam szczerze ze jest mi cholernie przykro. Ja osobiście(i wiem ze większość z was tez tak robi) staram się haftując wasze kanwy zrobić to jak najładniej umiem a z drugiej strony w zamian dostaje taka chale.Nie będę pisać o kogo chodzi,bo uczestniczki tej zabawy pewnie wiedza o kim mowa(widziałam już nie jeden obrazek oszpecony przez ta "hafciarkę"). Ona sama tez powinna się domyślić , ze chodzi właśnie o nią i na przyszłość zastanowić się trochę nad tym i swoim warsztatem hafciarskim zanim zgłosi się na kolejne RR i zniszczy prace kilku innych dziewczyn. U mnie to kij jeszcze,bo każdy miesiąc był haftowany oddzielnie i po prostu zrobię sobie nowy haft(o ile mam jeszcze taka kanwę),ale co z kanwami innych dziewczyn ,gdzie nagle w jakim miejscu kanwy pojawia się taki bohomaz(jak na przykład krzyżyki w dwóch rożnych kolorach haftowane jedne na drugich,bo koleżanka się pomyliła i już zbyt trudno było jej wypruć te kilka xxx).Jak można tak nie szanować pracy innych osób? Pieniędzy zresztą tez,bo przecież wkładamy kasę w materiał i dodatkowo w przesyłkę. Sorry dziewczyny ale jestem zbulwersowana zaistniałą sytuacja....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz