niedziela, 19 sierpnia 2012

RR Nasi Milusińscy finał

Co prawda nie do końca. Bo ja jeszcze męczę króliczka na kanwie Wanilii

Natomiast moja kanwa już wróciła. Obrazek prezentuje się pięknie.


Nie zwracajcie uwagi na pogniecioną kanwę, zdjęcie robiłam na szybko, ledwo otworzyłam kopertę.
Zdjęcie niepełne, herbatki i kawki już zostały schowane do torebki, jadą ze mną do pracy.

Dziękuję serdecznie całej RR-owej ekipie. Wszystko fajnie wyszło i zmieściłyśmy się w czasie (umówmy się, że na króliczka było więcej czasu).
Dziewczyny, jeszcze raz wielkie podziękowania dla Was.
Doriss rozpieszczałaś mnie, w każdej przesyłce miałam od Ciebie niespodzianki.
Wanilko podziękuj Natalce za piękny rysunek.
HaftyTiny miałaś wspaniały pomysł - dzięki RR-owi możemy cieszyć się ładnym i sporym obrazkiem.

1 komentarz:

  1. Cieszę się, że Twoja kanwa już cieszy Ciebie i synka, bo przecież dla niego chciałaś zwierzaczki :))) Dziękuje za zabawę i wywiązywanie się z terminów! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń