sobota, 16 lipca 2011

RR TOREBKI - 3/9


Wczoraj skończyłam wyszywanie trzeciej torebeczki. Robiło się ją  szybko, największym problemem była bardzo wiotka kanwa :(


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
***

UWAGA!
Mam ogromną prośbę do uczestniczk RR-ów. Kilka dni temu padł mi komputer. Nie przewidziałam tego wydarzenia ;) i cały czas korzystałam z adresów w wiadomościach w archiwum poczty (korzystam z programu pocztowego Bat, ściągającego pocztę na komputer). Nie wiem, czy dane uda się odzyskać. W związku z tym ogrodmnie proszę osoby, do których wysyłam RR-y (koty, psy, buty, domki, torebki) lub organizatroki zabaw, które mają adresy, o napisanie mi swego adresu w komentarzu na moim blogu - http://anek73.blox.pl/html -  komentarze mam moderowane, więc nie będę ich publikowała. Proszę o zaznaczenie, o który RR chodzi. Obecnie najbardziej zależy mi na wysłaniu psów i torebek (mam skończone i chciałabym to zrobić w poniedziałek).

***

Bardzo dziękuję Milence, Kasi i Mamuśce za adresy do wysyłki psów i torebek :) Jutro idę na pocztę :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz